Monday, July 6, 2009

aktiviti mse cuti....part ii....

wah....dlm sehari da wt 3 post....haha....ske ati aku r....blog aku....kua3....

1. mari belajar sejarah....

aktiviti pertama mse awl2 cuti...aku kembali m'jadi bdk skolah...form3 lak tu...aku g blaja sejarah kt skolah makcik...da lme tggl sejarah kn...jwpn sume slh...ade la 2 3 je yg btl...xkshla...t'ingt lak zaman skolah dolu2...haha

2. jom berkursus....

aku bersama2 adik,cousin,makcik n auk tlh slmt menjalani kursus utk membuat profil kampung....PROFIL KAMPUNG???apa tu???aku pn xreti nak cite....xpela....abaikn je....kursus selama sehari itu dijlnkn dgn jayanya...dan aku g kursus semata2 utk mkn...haha....sape srh sedia mknn byk2 kn...bedal jela....tp msk paper tau....sinar harian jela....

3. bestnye camping....

first time g camping kt tmn negara...aku xprnh g camping lg b4 ni....ari tu kbtln skol abah aku wt camping utk bdn beruniform....aku ikut je...tp xtdo dlm khemah r....tdo kt chalet....haha....best gak g tmn negara....aku smpt jungle trekking ngan bdk2....naik jmbtn gntg....canopy walk....tgi woo....tp agak best....

ps: gmbr next post....tp utk camping jela...2 aktiviti diatas xde gmbr dlm smpnn....hehe.....

No comments: