Thursday, October 1, 2009

gempa bumi....

smlm....gempa bumi melanda lg di bumi indonesia....kali ni kt padang,sumatera....agak kuat r dgn 7.9 skala ritcher....gegaran juga blh dirasai di malaysia....

dlm kul6.30 ptg smlm....aku dok lepak2 smbl lyn saranghae....nak tgu bke pose kn...tbh da lembik....kpla pn mcm pening2 skt r...

mse dok lyn tenet tu...tbe2 rse cam lantai bilik bergoyang....mcm slide dr kiri ke kanan....aku ingtkn effect pose....ada r goyang dlm 2 3 saat...

ade sorg lg romate aku....tgh lyn laptop die....die pggl aku....aku pn tgk die....die ckp lantai bergoyang....air dlm botol pn da gerak2....aku ingt aku je perasan....wahed pn rse gak....

kitorg pn kuar r bilik....mne la tau tbe2 blok hostel ni runtuh....takut gak kn....nak lari trn bwh r kononnya....tp aku tgk org lain mcm relax je....aku ngan wahed decide xde pape kot....

pg td dgr hot fm bru tau....mmg btl berlaku earthquake....kuat lak tu....pttla dok ump pn rse....org lain yg xperasan tu xtau r....yg pasti aku mmg rse....dan itu adalah pengalaman pertama aku merasai earthquake....xyah g indon pn....takut gak r....

moga2 malaysia xkne bencana alam mcm yg berlaku kt negara lain....amin....

1 comment:

-MiNt- said...

gler cool on!!
merasa gempa bumi pada masa yang sama orng indo rasa!...
pergh!