Thursday, April 1, 2010

happy belated birthday....

sedar x sedar da sthn umo blog aku....eppy belated birthday....post pertama dlu 2march 2009....ari ni da 1april 2010....xperasan pn da lps....

da byk bnda aku luah kt sini....crite2 mse aku gembira...sedih...marah...skt ati....geram....rindu...menangis....sumenya kt sini....

bnda2 yg aku rse mengarut pn aku tulis gak kt sini....psl artis la....first love la....pdhl sume tu tipu je....xdenye nak first love ni....

sempena usia sthn blog aku ni....aku minta maaf kalu ade coretan di sini yg menyakitkn hati atau yg menyebbkn kamu berkecil hati....

bg aku....blog adalah tmpt utk aku luahkn perasan sbb aku mls tlis diari....so....semua catitan adlh utk peringatan aku sdiri...xde niat pn nak sktkn ati org atau pape jela....

ps: happy belated birthday to my "THE LIFE OF ME"

No comments: