Saturday, March 28, 2009

accident....part ii...


kereta bertuah...TM 4296

da xsmpt nak brek...kali pertama dlm sejarah pemanduan aku...aku langgar org...huhu....takut woo...tergamam aku kjp...otak da xleh nak fikir...aku stop kete....off enjin kt tgh jln tu gak...pastu yg bdk aku langgar tu...xnak lak bgn kn...duduk je kt dpn kete aku...aku trn r kete...tnye ok ke x???bskl kne tindih ke???skali die agkt bskl...tyr blkg da xleh nak pusing...kesian je tgk...nsb baek xde luka pape...

kwn2 aku pn cam tergamam gak...lps beberapa minit...ceh...zila n b srh aku parking kete kt tepi...aku pn bengong gok...da la langgar org...ltk lak kete tgh2 jln...lps parking 2...3 org ustazah dgn bergayanye g jmpe org yg dilanggar n minta maaf...aku xtrn da...bkn nak lari dr kenyataan...ntahla....rse berslh sbnrnye....

lps da settle tu...kami blah r...sebb diorg ckp slh mereka sdiri...lintas jln mse kete tgh lalu-lalang...pastu nsb baek ade saksi...saksi ckp bkn slh kami...alhamdulillah...dlm ati kesian gak tgk sorg tu...dok tilik je bskl die...pastu da xleh naek...diusung lak...nak bg duit...kami pn xberkemampuan...so...pndg jela....

lps peristiwa tu...trskn la perjlnn ke kuantan...mse drive rse nak nangis je...xprnh lg kn langgar org...tp bdk2 ni wt lawak lak...xjd r nangis....huhu...kesian org yg dilanggar....minta maaf ye....

ps: berdsrkn cite ustazah2 yg berjmpe dgn org yg dilanggar...aku agak mereka adlh pndtg asing yg keje kt sini...mcm tkut2 je....

No comments: