Wednesday, March 25, 2009

cinta pertama!!!part i

suatu masa dulu...mse umo 8thn...aku prnh meminati seseorg...dia tlh diperkenalkn oleh cousin aku....wah...kecik2 da pandai nak ske2 org tau...stlh berknln 2 3 thn kot...dia aku lupakn begitu je...

kini...stlh 12thn berlalu...aku tlh bertemu kembali dgnnye....sgt teruja dan seronok...dia masih seperti dlu...still hensem dan aku rsekn die smkn macho....wow....namun aku xpasti samada die mengingati aku @ x...tp yg pasti....aku msh menyukainya...


3 comments:

sweetheart said...

sapemeon...mat salleh mne ni??
hik3

-MiNt- said...

eleh mas...takkan tak tau kut
Itu lah on nyer first crush.Semalam on terjumpa dia kat internet.Kan on???.tu yang on teringat balik kat dia tu.
Apa pulak mat salleh,itu si salleh pergi sekolah jalan kaki sama-sama dulu,,kan on kan????

soella said...

tp sape mat salleh tu???
on ade cerita cinta xkesampaian rupenye...