Wednesday, December 30, 2009

berladang....

mse cti ari tu....cikna ada bli kbn getah tp xtau lak brape ekar....tp luas gak r.....cantik lak tu kwsn dia....kwsn berbkt....dr tnh tggi trn ke bwh....dkt je ngan kg aku....nak merempit g sana pn leh....ade gak r aku merempit g sana....sgt best ok....hehe....

kt kwsn bwh ada ank sungai....leh main tgkp2 ikan tp xleh mndi r....kangkung pn hidup dgn bahagianya kt situ....xyah bli kangkung da....jimat kn???pokok getah pn da ada mse bli tu tp kecik lg....xleh toreh lg....bru umo sthn....

sbb bru bli kn....so ngan excitednye g kbn getah....pg2 da pegi tau....brsihkn kwsn....mesin rmput....racun rmput sume tp yg pastinya bkn aku la yg wt....hehe....kte kasi pd org yg lbh b'pengalaman....aku cangkul skt2 je....tebas2 skt....

b4 dtg u ari tu smpt gak r ltk baja kt pokok....tu jela....da bli pn last mnt kn b4 aku dtg sini....so xsmpt la nak g byk kali....g tgk2 jela....nnt da keje kne bli tnh gak ni....sng nak wt umah....wah....tinggi cita2 ni....haha....


kwsn kbn di waktu pg....cantik kn????

sebahagian ank2 pokok getah....

pemesin rumput yg berkaliber....smbl msn rmpt smbl bersms....hebat x????

berehat seketika.....

ank sungai yg mcm2 ada....ikan haruan ada....ketam ada....udang pn ada....

No comments: