Wednesday, December 30, 2009

selepas banjir....

kt blkg umah aku ada sungai....dlu mse kecik mmg ske sgt mandi sungai.....best tp da bsr ni xbest da....bkn sbb da remaja tp sungai 2 da berubah....jd xbest sgt da tp still leh mndi lg....setiap kali banjir kwsn sungai akn berubah....xtau nak describe cmne....kuasa tuhan kn....tp yg bestnye lps bnjir ada aktiviti yg sgt seronok dilakukn....apekah itu????jeng3....

apakah yg sdg dilakukn oleh cikna, angah n ummi????

yea....btul....memancing....sgt best g mancing (kt umah sume pggl mancing je...cam comel kn....)....aku xreti nak mancing tp ske ikut org g mancing....bkn jauh pn....jln kaki je blkg umah....antara pemncing tegar abg aku ngan adik aku la....tp 3org di ats adlh antara yg teror mancing....setiap kali mancing leh ikan....seronoknya....aku tkg tgk jela....hehe....

rmi lg sbnrnya kt tbg sungai ni tp cameramannya amatur....ni jela gmbr yg amik....kamera pn canggih sgt....xleh amik gmbr byk2....huhu....gmbr tuan pnye kamera pn xde sbb tuan kamera bz....mandi sungai....

ni cacing ye tuan puan....umpan mancing....hehe....

2 super senior with super junior....haha....

oh....super junior da dpt ikan....

xdpt pn....kne tipu....pncing sngkut kt kayu lak....kne la trn amik....

tp mmg hasilnya berbaloi2....nak2 dkt maghrib....lg r ikan menyambar plus ngan antu air gak....hehe....lupa nak ckp....super senior hnye gne pncing dr btg salak ye....xbli pncing pn....gmbr ikan xamik lak....xnak cye pn xpe tp mmg pnh r akuarium kt umah....g r umah kalu nak tgk....

ps: amik kau....skli 3entri aku wt....

No comments: